Od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę, Internet stał się ważnym miejscem tej batalii. Sposób informowania o wydarzeniach na froncie wpływa nie tylko na postrzeganie wojny przez zachodnie społeczeństwa, ale też na realne działania polityków i korporacji.
- Czy kampanią w Internecie Ukraina zmieniła przebieg wojny?
- Czym różni się rosyjska propaganda od ukraińskiej?
- Dlaczego jesteśmy podatni na dezinformację?
- Co zrobić, by skutecznie walczyć z kłamstwami w sieci?
Na te i inne pytania Michała Banasiaka odpowiada Sylwia Czubkowska – dziennikarka technologiczna, redaktorka prowadząca Spider’s Web+.
Materiał dostępny również na Spotify tutaj.
Rozmowa jest czwartym odcinkiem cyklu #PrzystanekEuropa, w którym omawiamy najważniejsze sprawy dotyczące naszego kontynentu. Te dotyczące Unii Europejskiej, ale też innych regionów: Wielkiej Brytanii, Europy Wschodniej czy Bałkanów.
JEŻELI DOCENIASZ NASZĄ PRACĘ, DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH DARCZYŃCÓW!
Z otrzymanych funduszy sfinansujemy powstanie kolejnych publikacji.
Możliwość wsparcia to bezpośrednia wpłata na konto Instytutu Nowej Europy:
95 2530 0008 2090 1053 7214 0001 tytułem: „darowizna na cele statutowe”.
Comments are closed.